خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

مردم استان قزوین 4 درصد بیشتر از میانگین کشوری در انتخابات مشارکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۰۰

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: میزان مشارکت مردم استان قزوین چهار درصد از میانگین کشوری بیشتر بود؛ همچنین میزان مشارکت نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی 10 درصد افزایش داشت.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به نتایج نهایی انتخابات در استان گفت: میزان مشارکت مردم استان قزوین چهار درصد از میانگین کشوری بیشتر بود؛ همچنین میزان مشارکت نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی 10 درصد افزایش داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: افزایش مشارکت درحالی است که سایه سنگین کرونا کماکان در جامعه وجود دارد و در مجموع 492 هزار و 518 نفر معادل 52/14 درصد پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی ابراز کرد: سید ابراهیم رئیسی  در استان قزوین با 315 هزار رای 64 درصد آرا را به خود اختصاص داد، محسن رضایی با 9 درصد، عبدالناصر همتی با 8 درصد و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 4 درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

حبیبی گفت: نتایج شورای شهر قزوین نیز اعلام و در  رسانه‌ها منتشر شده است و چنانچه فرد یا افرادی به نتایج معترض باشند می‌توانند ظرف دو روز پس از انتشار آگهی به فرمانداری مراجعه و هیئت اجرایی ظرف پنج روز به اعتراضات آن‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز