خبرگزاری کار ایران

نتایج آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای مناطق شهری گناباد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲۴۳

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناباد نتایج شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای مناطق شهری این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قربانی در جمع خبرنگاران گفت: مهدی صفاری شهری با چهار هزار و ۴۴۴ رای، مهران حسین زاده با سه هزار و ۴۳۲ رای ، سعید فولادی با ۲ هزار و ۹۶۸ رای، علیرضا طیبی نوغابی با ۲ هزار و ۷۹۶ رای و علیرضا موحد با هزار و ۷۲۹ رای به عنوان اعضای منتخب مردم به ششمین دوره شوراهای شهر گناباد راه یافتند.

وی ادامه داد: محمد صابری نوغابی و حسین باقری هم به ترتیب با ۲ هزار و ۵۰۹ رای و ۲ هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار گناباد گفت: همچنین در شهر بیدخت نیز احمد علی اصغری با ۶۹۱ رای، محمد حیدری با ۵۹۰ رای، حسین  قاسم زاده بیدختی با ۵۶۷ رای، حسین افکار بیدختی با  ۴۷۴ رای و مرتضی دهقانی با ۴۵۱ رای به شورای اسلامی راه یافتند و فرشاد میثمی با ۴۴۹ رای و محمد امانیان با ۳۳۷ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

قربانی افزود: در شهر روشناوند نیز اسماعیل کرمی با ۸۴۵ رای، ید الله شریفی با ۷۱۹ رای، محمد سلمانی با ۶۶۸ رای، محسن قاسمی روشناوند با  ۶۴۵ رای و نجمه امامی با ۶۲۲ رای منتخب مردم در ششمین دوره شوراها شدند و یحیی شریفی با ۳۸۴ رای و صیاد نجاری با ۲۸۵ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر کاخک نیز حمید مقیمیان با هزار و ۴۰۹ رای، رضا مقیمی کاخکی با ۸۶۵ رای، محمد نجاریان کاخکی با ۷۲۱ رای، محمد رضا جعفری با ۵۷۹ رای  و محمد وفایی با ۴۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و محمد خیاط کاخکی با ۴۸۳ رای و محمد نظام زاده با ۴۵۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.  

وی تصریح کرد : ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۹۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز