خبرگزاری کار ایران

نتایج شمارش آرای شورای شهر فیروزه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲۲۲

رئیس ستاد انتخابات فیروزه نتایج شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراها در مناطق شهری این شهرستان خراسان رضوی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا. ابوالفضل حکیم‌پور شنبه در این باره افزود: منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزه به ترتیب ناصربیگی خبری با هزار و ۷۵ رای، کیهان خجسته با ۸۲۷ رای، مجید سیرجانی با ۷۲۴ رای، محمدرضا طلایی با ۷۲۳ رای و مجید الوانی با ۷۱۵ رأی هستند.

وی بیان کرد: منتخبان شورا در شهر همت آباد نیز به ترتیب عباسعلی باقرنژاد با ۳۲۳ رای، محمد ناوشکی با ۳۱۵ رای، احمد توزندجانی با ۲۸۷ رای، فرهاد همت آبادی با ۲۲۵ رای و محسن قره باغی با ۱۵۸ رای هستند.

️فرماندار فیروزه گفت: در این شهرستان ۳۰ هزار و ۵۰۳ نفر  واجد شرایط رای بودند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۴۹ نفر در انتخابات شرکت کردند و بر این اساس میزان مشارکت این شهرستان در انتخابات ۷۶/۲ درصد بوده است.

️وی عنوان کرد: پس از شمارش آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان،  سیدابراهیم رییسی با ۱۷ هزار و ۲۴۳ رای،  محسن رضایی با هزار و ۵۵۲ رای،  عبدالناصر همتی با هزار و ۱۳۳ رای و محسن قاضی زاده با ۶۰۴ رای را به دست آوردند و شمار آرای باطله نیز ۲ هزار و ۶۱۱ رای بوده است.

حکیم پور افزود: در انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری نیز میزان آرای سیدمحمدرضا مدرسی مصلی هفت هزار و ۹۵۹ رای، عباس شاه رفعتی ۶ هزار و ۳۲۶ رای و غلامرضا مقیسه سه هزار و ۶۶ رای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز