خبرگزاری کار ایران

اعضای منتخب ششمین دوره شورای شهر کاشمر مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲۰۹

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی نتایج انتخابات شورای این شهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسلم ساقی در این باره گفت: پس از اتمام کار شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شورای شهر کاشمر به ترتیب حسن اعمی بندقرائی با هفت هزار و ۶۳۶ رای، محمد صادقی طرقی با هفت هزار و ۱۸۳ رای، علی اصغر مرادزاده با ۶ هزار و ۹۷۲ رای، میثم خزاعی فدافن با پنج هزار و ۹۴۴ رای، برات الله زارع سنجدکی با پنج هزار و ۸۳۵ رای، جواد زاده اکبر با پنج هزار و ۲۳۳ رای و علی یوسف پور با پنج هزار و ۱۴۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کاشمر انتخاب شدند. 

وی افزود: حسن سیادتی گویا، نجمه سادات قرشی یزدی، مجتبی آزادمنش، فریده ساعی و شیما علی نیا فیض آبادی نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کاشمر انتخاب شدند. 

فرماندار کاشمر ادامه داد: طبق آخرین آمار سامانه جامع انتخابات ۵۷ درصد واجدان شرایط رای دهی در شهرستان کاشمر در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت کردند.

وی با تشکر از حضور حداکثری مردم کاشمر در انتخابات گفت: گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بیشترین مشارکت انتخاباتی را در این شهرستان داشتند و ۵۲ درصد شرکت کنندگان را زنان تشکیل دادند.

ساقی از عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات نیز قدردانی کرد و افزود: بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی از قبیل نماینده فرماندار، اعضای شعبه، بازرسان، ناظران شورای نگهبان و شوراها و محافظان امور اجرایی انتخابات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز