خبرگزاری کار ایران

اعضای شوراهای شهرهای شهرستان زرندیه معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۹۳

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: با پایان شمارش آرای مربوط به انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر، منتخبان مردم شهرهای شهرستان زرندیه در پارلمان های شهری مامونیه، پرندک، رازقان، خشکرود و زاویه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیامک سلیمانی افزود: بر اساس شمارش آرای ماخوذه در انتخابات ششمین دوره شورای شهر مامونیه به ترتیب «امین رضا» پیوسته با 2623 رای، «علیرضا تقدیری» با 2189 رای، «کریم اخوان» با 1908 رای، «مجتبی محسنی» با 1688 رای و «حسین شایسته» با 1557 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر مامونیه انتخاب شدند. همچنین «معصومه موقر»، «شهاب‌الدین مقدسی فرد» و «احمد کریمی» نیز به ترتیب به عنوان اعضای منتخب علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر پرندک «حامد سرمدیان» با کسب 1595 رای، «روح‌اله صارمی» با کسب 1087 رای، «زهرا منیع» با کسب 834 رای، «محرم معصومی» با کسب 736 رای، «محمد علی ستاری رستمی» با کسب 729 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر پرندک انتخاب شدند. همچنین «معصومه علیخانی»، «محمد صباغی» و «عباس حسنی» نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان زرندیه اظهار داشت: در شهر رازقان «وحید امیرحسنی» با 333 رای، «جعفر قباد» با کسب 264 رای، «داود قبادی» با کسب 258 رای، «علی امیرحسنی» با کسب 199 رای، اکبر بهرامی با کسب 185 رای، توانستند به شورای شهر رازقان راه پیدا کنند. همچنین «سکینه زلفی»، «علی اکبر میرزایی» و «علی محمد تورانلو» به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

سلیمانی تصریح کرد: در شهر خشکرود نیز «حسن شجاعیان» با 1202 رای، «یونس مفخمیان» با کسب 845 رای، «جمال زرندیان» با کسب 668 رای، «غلامرضا دلاوری» با کسب 628 رای و «ابوالفضل شجاعی» با 488 کسب رای به عنوان اعضای منتخب شورای شهر خشکرود انتخاب شدند. همچنین «محمود دلیریان»، «حمیدرضا موحدیان»، «محمدحسین سلطانی ساوجی» نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

وی بیان داشت: در  شهر زاویه «سید رضا طباطبائی» با 1798 رای، «زینب سرخیل» با کسب 1460 رای، «مرتضی وکیلی» با کسب 1264 رای، «حسن تنها» با کسب 801 رای و «حمید حسینی» با کسب 730 رای، وارد شورای شهر زاویه شدند. همچنین «بهنام رحیمی» و «قاسم تنها» به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز