خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد ؛

کرج کمترین و چهارباغ بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۴۰۰ داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۷۷

استاندار البرز با اشاره به میزان مشارکت مردم در استان گفت: میزان مشارکت در شهرستان های کرج ۳۲ درصد، فردیس ۶۱ درصد، نظرآباد ۵۳ درصد، اشتهارد ۴۸ درصد، طالقان ۱۰۵ درصد، چهارباغ ۱۳۷ درصد و ساوجبلاغ ۴۵ درصد بوده است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی با عنوان اینکه ۴۲ درصد واجدین شرایط در البرز پای صندوق های رای رفتند، اظهار داشت: یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۱۸۰ نفر واجد شرایط رای دادن در البرز بود که از این میان ۷۳۳ هزار و ۱۷۰ نفر رای خود را در صندوق های رای انداختند.

نماینده عالی دولت در استان البرز از حضور ۴۲ درصد واجدین شرایط پای صندوق های رای خبر داد و گفت: البته در این میان باید در نظر داشت که بهش بزرگی از جمعیت استان مهاجر هستند و تعداد زیادی از آنها برای رای گیری در استان های خود محل تولد خود حضور یافتند.

وی ادامه داد: بر این اساس طبق برآوردهای صورت گرفته بیشترین مشارکت در شهرستان تازه تاسیس چهارباغ ثبت شده است.

شهبازی گفت: میزان مشارکت در شهرستان های کرج ۳۲ درصد، فردیس ۶۱ درصد، نظرآباد ۵۳ درصد، اشتهارد ۴۸ درصد، طالقان ۱۰۵ درصد، چهارباغ ۱۳۷ درصد و ساوجبلاغ ۴۵ درصد بوده است.

وی افزود: انتخابات امسال در ۸۳۱ شعبه نیمه مکانیزه و ۵۳۱ شعبه کلانشهر کرج به صورت تمام مکانیزه برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز