خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

70 درصد شعب انتخابات قزوین در فضای باز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۷۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هیچ تخلف بهداشتی به ستاد انتخابات استان گزارش نشد و بیش از 70 درصد شعبات در فضای باز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی بعد ازظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخاباتی استان گفت: انتخابات 1400 به حماسه بزرگ سیاسی تبدیل شده و توطئه‌های دشمن خنثی شد بطوری که در استان قزوین نسبت به انتخابات سال 98 شاهد رشد بیش از 10 درصدی بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: انتخابات 1400 سه ویژگی مهم داشت که مشارکت بالا، امنیت بالا و تعداد محدود تخلفات در برگزاری انتخابات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله آن‌ها هستند و هیچ تخلف بهداشتی به ستاد انتخابات استان گزارش نشد و بیش از 70 درصد شعبات در فضای باز برگزار شد. 

وی درباره آرای ریاست جمهوری در استان قروین عنوان کرد: سید ابراهیم رئیسی بیشتر آرای ریاست جمهوری استان قزوین را به خود اختصاص داد و بیش از 64 درصد مردم استان این کاندیدا را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: شمارش آرای شوراها نیز به پایان رسیده و امیدواریم تا پایان امروز جمع بندی نهایی و تنظیم صورت جلسات انجام شود.

حبیبی گفت: تخلفاتی که در انتخابات اختلال ایجاد کند گزارش نشد و صرفا چند گزارش در خارج از شعبات اخذ رای گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز