خبرگزاری کار ایران

اعضای شوراهای مناطق شهری خواف مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۶۵

فرماندار خواف نتایج قطعی شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین سنجرانی در این خصوص افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر خواف از مجموع ۲۱ هزار و ۴۷۸ رای صحیح اخذ شده پرویز خواجه احراررودی با چهار هزار و ۹۹۷ رای ، نصرالله باعقیده با چهار هزار و ۹۶۷ رای، غلام یحیی کتابی رودی با چهار هزار و ۶۰۴ رای، گل محمد قادری با چهار هزار و  ۵۱۴ رای و منصور مهیج رودی با  چهار هزار و ۳۹۱ رای به ششمین شورای اسلامی شهر خواف راه یافتند.

وی ادامه داد: محمد برقرار رودی با سه هزار و ۳۶۷ رای، مهران فیاض با سه هزار و ۱۶۸ رای و خداداد خوشدل نیز با ۲ هزار و ۴۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر خواف انتخاب شدند.

فرماندار خواف گفت: در انتخابات شهر نشتیفان نیز از مجموع ۲ هزار و ۷۹۱ رای صحیح ماخوذه عبدالله خبردار با کسب هزار و ۹۵۴ رای، محمد فولادپنجه با هزار و ۸۲۱ رای، شیر محمد خوشگوار نشتیفانی با هزار و ۷۵۶ رای، سراج الدین اصالت نشتیفانی با ۸۹۴ رای و عبدالوهاب شهامت نشتیفانی با ۸۸۱ رای به دوره ششم شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

سنجرانی افزود: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سنگان هم از مجموع چهار هزار و ۱۰۳ رای ماخوذه آزاده جلالی سنگانی با هزار و ۸۲۰ رای، محمد جلالی سنگانی با هزار و ۷۰۹ رای، دین محمد جلالی سنگانی با هزار و ۶۰۵ رای ، جلیل یاربی سنگانی با هزار و ۶۷۴ رای و احمد خورشیدی سنگانی با هزار و ۵۰۸ رای به شورای این شهر راه یافتند.

وی ادامه داد: جان محمد خداپرست سنگانی با هزار و ۳۷۶ رای، عبدالرحمن حریف نشتیفانی با ۷۵۷ رای، محمود شکوری با ۶۵۹ رای و غلام حیدر داوودی با ۵۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سنگان انتخاب شدند.

فرماندار خواف گفت: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سلامی هم از مجموع سه هزار و  ۸۴۶ رای ماخوذه علی اصغر ابراهیم بای سلامی با ۲ هزار ۲۹۹ رای، علی اکبر باقری مقدم سلامی با هزار و ۸۸۳، علیرضا رمضان زاده سلامی با هزار و ۸۰۹، جعفر جعفر زاده  با هزار و ۷۶۶ رای و علی اکبر صالحی سلامی با هزار و ۶۶۳ رای به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

سنجرانی افزود: سعید ابراهیم بای با هزار و ۵۷۸ رای، مهدی اسماعیلی سلامی و غلامحسین مهرعلی سلامی نیز با هزار و ۵۴۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سلامی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر قاسم آباد جلگه زوزن هم از ۲ هزار و ۸۷۴ رای ماخوذه مهدی جوانشیری با هزار و ۵۷۹ رای، محمد رضا زنگنه قاسم آبادی با هزار و ۵۲۲ رای، علی زنگنه با هزار و ۴۰۰ رای، محمد جوانشیری قاسم آبادی با هزار و ۳۱۲ رای و محمد تقی زنگنه با هزار و ۲۳۲ رای به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

فرماندار خواف گفت: نسرین عرب زوزنی با هزار و ۷۲ رای و رسول زنگنه قاسم آبادی با هزار و ۴۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر قاسم آباد انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز