خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین صندوق های ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی/ نتایج شورای شهر تبریز تا عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۵۷

دبیر ستاد انتخابات استان از قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در استان تا عصر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مرتضی محمدزاده در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شمارش آرای صندوق شوراهای  شهر و روستا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: شمارش صندوق ها در مراحل آخر و تجمیع آراء در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: قطعا تا عصر امروز نتایج نهایی شمارش آراء مشخص و در اختیار اعضای هیات نظارت قرار داده خواهد شد و به محض امضای صورتجلسات نتایج توسط فرمانداران و بخشداران به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در خصوص انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی انتخابیه میانه نیز گفت: تا چند ساعت آینده شمارش آراء صندوق های این انتخابات نیز نهایی و تکلیف دومین کرسی میانه و نوزدهمین کرسی آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دقایقی قبل از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور آخرین نتایج اعلام شد و در استان ما نیز آخرین صندوق ها در حال بررسی است و به محض مشخص شدن نتایج قطعی جزئیات آراء در استان اعلام خواهد شد.

محمدزاده در پایان گفت: افرادی که نسبت به نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میاندوره ای مجلس در میانه معترض هستند، می‌توانند دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مستند و به هیأت نظارت و اجرایی کرده و منتظر بررسی در جلسات مشترک هیأت های اجرایی و نظارت باشند تا بعد از طی فرآیندی که قانون پیش‌بینی کرده نتایج اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز