خبرگزاری کار ایران

نتایج شمارش آرای انتخابات شورای شهر نقاب اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۷۵

نتایج نهایی شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهر نقاب مرکز شهرستان جوین خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین جمشیدی فرماندار جوین در این باره افزود: در انتخابات شورای شهر نقاب از مجموع حدود چهار هزار و ۲۰۰ برگ رای صحیح اخذ شده علی محمد محمدی با ۲ هزار و ۸۹۹ رای، جواد جوادی با ۲ هزار و ۸۹۵ رای، حمزه ملک خواهی با ۲ هزار و ۴۱۴ رای، هاشم ملایجردی با ۲ هزار و ۳۶۸ رای و رحمت الله محمدی خواه با ۲ هزار و ۲۱۵رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

وی اضافه کرد: ابوالقاسم شمس آبادی و  مسعود نقابی هم به ترتیب با ۲ هزار و هشت و هزار و ۷۷۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر نقاب جوین انتخاب شدند.

فرماندار جوین گفت: حدود ۲ هزار نفر در بخش‌های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جوین مشارکت داشتند.

جمشیدی با اشاره به مشارکت ۷۹ درصدی مردم شهرستان جوین در انتخابات روز گذشته افزود: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۷۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده بود که این تعداد در انتخابات سال ۹۸ حدود ۶۰  شعبه اخذ رای بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز