خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

چهار خودروساز ملی در قزوین مشغول به فعالیت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۳۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای رونق تولید در استان قزوین با چهار خودروساز ملی صحبت شده و تا نیمه دوم سال جاری فعالیت خود را در استان آغاز خواهند کرد.

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به زمینه صنعتی استان گفت: استان قزوین قطب صنعتی، کشاورزی و فرهنگی است و از پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: برای رونق تولید در استان قزوین با چهار خودروساز ملی صحبت شده و تا نیمه دوم سال جاری فعالیت خود را در استان آغاز خواهند کرد.

وی ابراز کرد: قطعه سازان خودرو نیز بعنوان کلونی در استان فعالیت کرده و در نهایت شاهد شبکه اشتغال پایدار خواهیم بود و در آینده  با ایجاد 20 هزار اشتغال پایدار مشکل بیکاری نخواهیم داشت و باید نیروی شغلی مورد نیاز خود را از سرریز استان‌های هم جوار تهیه کنیم.

خانپور با اشاره به اهمیت توانمند سازی کارگران و نیروهای کار استان عنوان کرد: مهارت آموزی به کارگران مورد توجه قرار گرفته تا معضل نیروی انسانی ماهر و متخصص را برای واحدهای صنعتی حل شود.

وی گفت: تمام مدیران اقتصادی و کارگروه رفع موانع تولید برای به ثمر نشستن تولید در استان تلاش می‌کنند تا مشکل واحدهای راکد و نیمه فعال حل شده و در نتیجه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهد ترافیک نیروهای کار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز