خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه :

امنیت بسیار خوبی بر روند انتخابات حاکم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۴۹

مدیر کل امنیتی استانداری کرمانشاه امنیت انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در امنیت کامل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  کرمانشاه :نصرت الله مرادی مدیرکل استانداری‌ کرمانشاه با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  و ششمین دوره انتخابات شورای شهر در کرمانشاه  همزمان با سراسر کشور ، افزود  ۶ هزار نفر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کار تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و پروسه انتخابات در امنیت کامل  درحال برگزاری است

 مرادی در ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی تا کنون در روند برگزاری انتخابات در استان احساس نشده است، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی بر این باور است که انتخابات برای کشور امنیت و قدرت می آفریند و توانایی چانه‌زنی ما در محافل بین المللی را بالا می‌برد. 

مرادی با اشاره به اینکه یک هزار و ۹۲۴ شعبه اخذ رای در سطح استان فعال است، گفت: علاوه بر عوامل اجرایی انتخابات حدود ۶ هزار نفر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کار تامین انتخابات در کرمانشاه را برعهده دارند. 

وی تصریح کرد: تا این ساعت از انتخابات با توجه به تلاش های تمام نیروهای امنیتی، نظانی و انتظامی، اعضای شورای تامین استان‌ و شهرستان ها، فرمانداران و بخشداران محترم امنیت مطلوب و قابل قبولی در سطح استان برقرار است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ در این زمینه باید از تمام عوامل دخیل در ایجاد امنیت به ویژه نیروهای مسلح که شبانه روزی در تلاش هستند به صورت ویژه تشکر کرد. 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه با اشاره به شرایط مرزی کرمانشاه، گفت: امروز می‌بینیم که استان کرمانشاه به عنوان دروازه‌بان بخشی از امنیت کشور به خوبی به وظیفه خود عمل می کند که حاصل تلاش تمام نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی است؛ ضمن اینکه شهدای عزیز از ابتدای انقلاب تا کنون برای تامین این امینت حق بسیاری بر گردن ملت بزرگ ایران اسلامی دارند. 

مرادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از مردم استان کرمانشاه خواست که در این دوره از انتخابات نیز همچون ادوار گذشته به شکلی عمل کنند که منجر به کدورت برای دیگر هم استانی های عزیز با هر گویش ، مذهب و قومیت نشود و با سعه صدر مراعات حال جامعه متنوع و متکثر استان را بنمایند. 

وی کرمانشاه را ویترینی از زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر توصیف کرد و گفت: مردم این استان همواره با مذاهب و قومیت های مختلف در کمال برادری و دوستی زندگی مسالمت آمیزی در کنار هم دارند و به یکدیگر احترام می گذارند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز