خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

نتایج انتخابات شورای شهر قزوین سه ساعت پس از اتمام رای گیری مشخص می‌شود/ مصرف ۳۰۰ هزار تعرفه رای در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۳۷

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: اولویت در شمارش آرا با ریاست جمهوری است؛ اما به دلیل تمام الکترونیکی بودن در شهر قزوین نتایج انتخابات شورای شهر قزوین تا سه ساعت پس از اتمام رای گیری مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت: از ابتدای صبح شعبات دارای صف‌های طویلی بود و مردم دنیا دیدند مردم ایران اسلامی کشور خود را دوست داشته و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و این حضور همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: اولین مرحله تمدید رای گیری صورت گرفته و در صورت نیاز تا ساعت ۲۴ و ۲ بامداد تمدید خواهد شد؛ اما از هم استانی‌ها خواهشمندیم رای گیری را به ساعات پایانی شب واگذار نکرده و برای حضور پای صندوق‌های رای برنامه ریزی کنند.

وی ابراز کرد: به علت شرایط کرونایی و اهمیت سلامت افراد رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد و توصیه می‌شود افراد پس از رای دادن از تجمع اطراف شعبه جدا پرهیز کنند؛ مراقبین بهداشتی نیز حضور دارند و تا جایی که ممکن بود شعبات در فضای باز برگزار شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت تا این ساعت هم در انتخابات شوراها و هم و در ریاست جمهوری قابل توجه بوده و تاکنون بالغ بر ۳۰۰ هزار تعرفه رای در استان مصرف شده و مردم بصورت ویژه شرکت کردند و پیش بینی می‌شود مشارکت بالای ۵۰ درصد باشد.

وی عنوان کرد: مطالبه رهبری برای مشارکت حداکثری با شور و شوق محقق خواهد شد؛ در این راستا از اصحاب رسانه و مطبوعات تشکر ویژه داریم که از ابتدای شکل گیری ستاد انتخابات کنار ما بوده و مردم استان را از روند امور باخبر کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: در حدود ۱۲ شعبه مراحل آغاز رای گیری دیرتر شروع شد، به دلیل اینکه انتخابات برای نخستین بار از ساعت هفت صبح و تمام الکترونیکی برگزار می‌شد.

حبیبی گفت: پس از پایان رای گیری ابتدا آرای ریاست جمهوری و پس از آن انتخابات شوراها شمارش می‌شود، البته به دلیل تمام الکترونیکی بودن در شهر قزوین نتایج انتخابات شورای شهر قزوین تا سه ساعت پس از اتمام رای گیری مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز