خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتطامی البرز خبر داد:

استقرار ۸ هزار نیروی پلیس در شعب اخذ رای و مناطق مختلف استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۲۳

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: برای ایجاد و حفظ امنیت در استان البرز بیش از 8 هزار نیروی پلیس در مناطق مختلف استان البرز بویژه شعب اخذ رای مستقر هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان ضمن دعوت مردم غیور استان البرز به حضور پرشور در انتخابات، شرکت در انتخابات را تکلیف مردم در برابر سرنوشتشان عنوان کرد و اظهار داشت: همه با هم با هرگرایش و اندیشه سیاسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کرده و با انتخاب اصلح، دشمنان قسم خورده ایران عزیز اسلامی را مایوس نموده و آینده ای روشن و امید بخش برای کشورمان رقم بزنیم.  

سردار محمدیان ادامه داد: از ساعات اولیه شروع رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، مردم پرشور تر از گذشته به پای صندوق های رای آمده اند تا بگویند که ما سرنوشت کشورمان را خود تعیین می کنیم.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: برای ایجاد و حفظ امنیت دراستان البرز بیش از 8 هزار نیروی پلیس در مناطق مختلف استان البرز بویژه شعب اخذ رای مستقر هستند.

سردار محمدیان افزود: نیروهای انتظامی در نظرگرفته شده جهت برگزاری امنیت انتخابات با برگزاری جلسات متعدد، آموزش های مستمر و ویژه و با آمادگی کامل و مقتدرانه در قالب یک چتر امنیتی، امنیت و آرامش تمامی شعبه های اخذ رأی را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یکی از افتخارات پلیس این است که مردم این نیرو را امین خود می دانند و با اعتمادی که به پلیس دارند، همواره در کنار نیروهای انتظامی در برقراری و حفظ امنیت مشارکت دارند و هرگز خود را جدا از پلیس نمی دانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز