خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان :

زنجان، از استان‌های دارای بیشترین مشارکت در سطح کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۲۲

استاندار زنجان، با بیان اینکه میزان مشارکت مردم تا این لحظه مطلوب بوده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که زنجان، یکی از استان‌های دارای بیشترین مشارکت در سطح کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان، عصر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: تعداد واجدان شرایط استان زنجان در انتخابات امسال 820 هزار و 634 نفر بوده که نسبت به انتخابات دوره قبل از سال 96 به میزان 6.6 درصد افزایش یافته است.

استاندار زنجان، افزود: 18 هزار و 952 نفر در انتخابات سال 1400 در استان زنجان رای‌اولی هستند.

حقیقی، با بیان اینکه تعرفه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان در این دوره نسبت به سال 96 به ترتیب 38 و 39 درصد افزایش یافته است،ادامه داد: تعرفه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری یک میلیون و 141 هزار و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یک میلیون و 149 هزار تعرفه است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه تعداد شعبه‌های اخذ رای از 926 شعبه در سال 96 به 1063 شعبه افزایش پیدا کرده است، یادآورشد: تعداد شعبه‌های اخذ رای در این دوره 14.8 درصد نسبت به سال 96 افزایش پیدا کرده است.

به گفته حقیقی، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از تجمع مردم، شعبه‌هایی که در دوره قبل یک هزار رای داشتند به 2 شعبه تبدیل شدند.

استاندار زنجان، یادآورشد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سایر مناطق و شهرها به صورت نیمه‌مکانیزه و دستی برگزار می‌شود.

حقیقی، با بیان اینکه میزان مشارکت مردم تا این لحظه مطلوب بوده است، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود که زنجان، یکی از استان‌های دارای بیشترین مشارکت در سطح کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز