خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان خبر داد:

اعزام شعب سیار اخذ رأی در مناطق عشایری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۹۷

فرماندار قوچان گفت: در بحث انتخابات برای تمام حوزه های عشایری در قالب صندوق سیار و یا شعبه سیار تیم هایی را اعزام کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار شهرستان قوچان، در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی این شهرستان، خبرداد:شهرستان قوچان 254 شعبه اخذ رأی دارد که شعبات اخذ رأی با بررسی‌هایی که از ایام گذشته انجام شده هم در حوزه پشتیبانی و هم در حوزه نقلیه فعالیت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه تمام حوزه ها مشغول به اخذ رأی هستند و ما مشکل خاصی در شعبات اخذ رأی رویت نشده، خاطرنشان کرد:قریب به اتفاق شعبات اخذ رأی ما راس ساعت 7 شروع به رای گیری کردند و تنهایکی دو، شعبه به دلیل نقص فنی که ایجاد شد با تاخیر 30 دقیقه ای شروع به فعالیت کرد، که خوشبختانه به صورت کلی از فرآیند برگزاری انتخابات و اخذ رأی راضی هستیم.

 مراتی ضمن اشاره به این موضوع که در قوچان همیشه ضریب مشارکت در همه ی مباحث حوزه مردمی که مرتبط با انقلاب اسلامی باشد بالاخص در بحث انتخابات بالا بوده، اظهار داشت:امروز صبح هم ارزیابی های ما نشان می‌دهد که مشارکت خوب است ولی قاعدتا در عصر امروز مشارکت خیلی افزایش پیدا خواهد کرد. 

وی اضافه کرد : پیش بینی ما این است که شهرستان قوچان همچون انتخابات های گذشته مشارکت قابل قبول و بالایی، خواهد داشت.

فرماندار قوچان از صندوق های سیار اخذ رأی در بخش های عشایری خبر داد و افزود : با توجه به اینکه بخشی از جمعیت قوچان را عشایر تشکیل می‌دهد و مناطق عشایری دارای پراکندگی بالا و مناطق صعب العبور هستند و نیز حضور فعال عشایر دلاور در همه صحنه ها، در بحث انتخابات برای تمام حوزه های عشایری در قالب صندوق سیار و یا شعبه سیار تیم هایی را اعزام کردیم تامردم خوبمان در بخش های عشایری بتوانند در انتخابات مشارکت داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز