خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیشابور مطرح کرد؛

اختصاص بیشترین شعب اخذ رأی به نیشابور پس از مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۹۶

فرماندار نیشابور گفت: نیشابور با ۴۲۵ شعبه رأی، پس از مشهد بیشترین شعب اخذ رأی را دارد و افزون بر ۹ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا قامتی در  سرکشی از شعب اخذ رأی در مسجد جامع نیشابور افزود: مشارکت شهروندان این شهرستان در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات پررنگ و حضور آنان در شعبه‌های اخذ رأی چشمگیر است، همانگونه که پیش بینی می شد حضور شهروندان در پای صندوق‌های رأی از ساعات اولیه صبح بسیار پررنگ‌ بوده و تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر در این شهرستان حضور یافته و رأی داده اند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر همه شعبه‌های اخذ رأی مستقر در این شهرستان فعال هستند و تعرفه‌ها به میزان کافی بین آنان پخش شده و از طریق سامانه رصد و همه فعالیت‌های شعب اخذ رأی بررسی می‌ شود.

قامتی اعلام کرد: شهرستان نیشابور با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت، حدود ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دارد و از چند ماه قبل اقدامات و تمهیدات اولیه برای برگزاری بدون نقص انتخابات صورت گرفته و نیز دوره‌های آموزشی برای کسب آمادگی کامل عوامل برگزار شده است.

فرماندار فیروزه نیز در جمع خبرنگاران گفت: حضور شهروندان فیروزه‌ای در پای صندوق‌های رأی پرشور است و ۶۳ شعبه اخذ رأی برای این شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد ۲۳ شعبه سیار است.

ابوالفضل حکیم‌پور افزود: این شهرستان ۲۱ هزار نفر واجد شرایط رأی و ۶۲۹ نفر رأی اولی دارد و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعداد شعب اخذ رأی افزایش یافته است و تعرفه‌های توزیعی نیز ۱۰ درصد بیشتر از میزان مورد نیاز بوده است.

فرماندار زبرخان نیز به خبرنگاران گفت: در این شهرستان ۵۰ شعبه رأی گیری در روستاها و ۳۰ شعبه شهری برای جمع آوری آرای رأی دهندگان مستقر شده است که حدود ۴٠ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان می باشند. 

وی یادآور شد: حضور شهروندان در انتخابات نشانه توجه و اهمیت آنان به مشارکت در امور کشور است و تاکنون شاهد مشارکت خوب شهروندان زبرخانی در انتخابات بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز