خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

عدم وجود مشکل فنی در شعب رای گیری مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۱۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: قطعی سیستم و مشکلات فنی در شعب اخذ رای استان مرکزی وجود ندارد و انتخابات در این استان آرام و پرشور جریان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز اکرمی افزود: مشکل قطعی سیستم رای‌گیری از برخی استان‌های کشور گزارش شده، اما در استان مرکزی رای‌گیری از ساعت‌های نخست به بهترین شکل کلید خورد و در سایه نظم و با کیفیت و آرامش به پیش می‌رود.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای بروز مشکلات احتمالی در زیرساخت‌های الکترونیکی انتخابات اندیشیده شده و اگر مشکلی خاصی رخ دهد و یا اتفاقی شکل بگیرد، شرایط برای برگزاری سنتی انتخابات مهیا است و خلل و توقفی در روند رای‌گیری ایجاد نخواهد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: ستاد انتخابات استان مرکزی از ماه‌های قبل مقدمات برگزاری انتخابات سالم و حداکثری را مهیا کرده و بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها تمامی اقدامات لازم اجرایی را در کنار عوامل امنیتی، نظارتی و بازرسی پی گرفته‌اند. 

اکرمی تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر در استان مرکزی مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند. ۱۱۹۰ شعبه اخذ رای در این استان برای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۵۳۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا دایر است. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات پارلمان‌های محلی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس امروز به صورت همزمان در سراسر کشور جریان دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز