خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان:

فعالیت بیش از هزار نفر در هیئت بازرسی انتخابات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۱۰

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: ۷۹ سربازرس و ۱۲ بازپرس ویژه برای این انتخابات در نظر گرفته شده و در مجموع یک‌هزار و ۳۲۲ نفر در مجموعه بازرسی در فرایند انتخابات استان درحال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی، ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت: شرکت در انتخابات یک حق است و باید از حق خود پاسداری کرده و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین یک‌هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای در حال فعالیت هستند و هیئت بازرسی استان برای هر شعبه یک بازرس انتخاب کرده است.

وی ابراز کرد: ۷۹ سربازرس و ۱۲ بازپرس ویژه برای این انتخابات در نظر گرفته شده و در مجموع یک‌هزار و ۳۲۲ نفر در مجموعه بازرسی در فرایند انتخابات استان درحال فعالیت هستند.

این مقام مسئول افزود: اعضای هیئت بازرسی استان معین شهرستان‌ها شدند و در مجموع کار به‌خوبی درحال پیش رفتن است.

وی عنوان کرد: اصل بی طرفی مد نظر ما است و فعالیت‌ها درحال انجام است تا باعث دلگرمی و اعتماد به نظام شود؛ از طرف دیگر حضور مردم در صحنه باعث تقویت ارکان نظام خواهد شد.

قبادی اظهار کرد: هم استانی‌ها می‌توانند گزارشات خود را از طریق بازرسین شعب و هیئت‌های بازرسی شهرستان که در فرمانداری‌ها مستقر هستند اعلام کنند و گزارشات در اسرع وقت به وزارت کشور منعکس می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز