خبرگزاری کار ایران

‍ فرمانده انتظامی استان خبر داد:

با خرید و فروش رأی برخورد جدی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۶۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برقراری امنیت در همه شعب اخذ رای خبر داد و گفت: با خرید و فروش رأی برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه بازدید از تعدادی شعب اخذ رای شهر کرمانشاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت بیش از 5 ساعت از آغاز رای گیری مشکل خاصی در شعب رای گیری مرکز استان مشاهده نشده و امنیت در همه آنها برقرار است.

وی ادامه داد: در دیگر شهرستان های استان نیز وضعیت امنیت شعب کاملا مطلوب و رضایتبخش بوده و هیچ گونه ناامنی و اخلالی در جریان برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

سردار جاویدان با اشاره به وجود یک هزار و 942 شعبه اخذ رای در استان، خاطرنشان کرد: بیش از 6 هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تخلف بودن موضوع خرید و فروش رای، یادآور شد: ماموران محافظ شعب در صورت مشاهده این موضوع نسبت به برخورد و دستگیری خاطیان و معرفی آنها به مراجع قضایی و شعب ویژه‌ای که تشکیل شده اقدام می کنند.

وی افزود: پلیس تا پایان کار رأی گیری و بازشماری صندوق ها وظیفه خود می داند در صحنه حضور داشته باشد و از آراء مردم صیانت کند.

سردار جاویدان در پایان از عموم مردم شریف و انقلاب کرمانشاه دعوت کرد با حضور پای صندوق های رای و انتخاب فرد و افراد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به ساختن ایرانی آبادتر کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز