خبرگزاری کار ایران

از یک میلیون نفر واجد شرایط در استان قزوین؛

۸۹ هزار قزوینی تا پیش از ظهر امروز رأی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۴۵

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در استان قزوین ۹۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد و تا ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه بیش از ۸۹ هزار و ۴۸ نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،  اسدالله حمزه‌ای ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت:  در استان قزوین ۹۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد و تا ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه بیش از ۸۹ هزار و ۴۸ نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد:  ۴۱ هزار و ۱۷۳ نفر از شرکت کنندگان خانم و ۴۷ هزار و ۸۷۵ نفر آقا بودند که مشارکت نسبتا مناسبی است و ارزیابی می‌شود مشارکت خوبی داشته باشیم.

وی درباره اخبار مبنی بر کمبود تعرفه ابراز کرد: حدود ۱۱۰ درصد تعرفه رای در استان قزوین بین شعب مهتلف توزیع شده و درواقع نه تنها کمبودی وجود ندارد؛ بلکه بیش از تعداد افراد واجد شرایط رای دادن تعرفه داریم که در تمام شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه شورا و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تعرفه انتخابات برگ ریاست جمهوری  به استان تحویل داده شده است و جمعیت واجد شرایط رای دادن نیز  یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز