خبرگزاری کار ایران

امام جمعه تبریز:

انتخابات امسال با انتخابات گذشته تفاوت زیادی دارد/ مسئولان مردم را اذیت نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۳۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حضور مردم در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور و نظام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،  محمدعلی آل هاشم  به هنگام انداختن رای در صندوق اخذ رای در مسجد رادمردان محله طالقانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشارکت مردم در انتخابات قبل از اینکه نفعی به دیگران داشته باشد برای خود آنان نفع دارد و در تعیین سرنوشت آنان و کشور تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال با انتخابات گذشته تفاوت زیادی دارد، اظهار کرد: تهدیدات دشمنان نسبت به نظام زیاد شده و ماهها است که مانور می دهند که مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد و این موضوع موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم، با گلایه از بروز مشکل و تاخیر در برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در تبریز، ادامه داد: این موضوع موجب ناراحتی شهروندان و برگشتن آنان از شعبه های اخذ رای شد و با توجه به مصاحبه مدیرکل انتخابات استانداری آذربایجان شرقی مبنی بر فراهم بودن امکان برای اخذ رای به صورت غیرالکترونیکی و دستی، باید این کار از صبح امروز انجام می شد یا مشکل دستگاه ها قبل از شروع رای گیری برطرف می شد.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع از دست اندرکاران انتخابات در استان و وزیر کشور، یادآوری کرد: با توجه به اینکه مردم با عشق و علاقه پای صندوق های رای حاضر شده اند، مسئولان نباید مردم را اذیت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز