خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

پاسدار رأی مردم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۸۸

استاندار کرمانشاه در ساعات اولیه رای گیری با حضور در پای صندوق رای ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه انتخابات گفت : استانداری و فرمانداری ها بعنوان نمایندگان کشور پاسدار رای مردم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه ؛  هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق شعبه اخذ رای در دبیرستان استقلال شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم همچون دوره‌های گذشته این اطمینان را داشته باشند که ستاد انتخابات کشور امانتدار رای مردم است و با تمام وجود از آن حراست خواهد کرد.

وی افزود: هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم استان در انتخابات دایر شده است که از این تعداد ۹۵۳ شعبه شهری و ۹۸۹ شعبه روستایی است.

استاندار کرمانشاه گفت: از مجموع شعب استان، یک هزار و ۵۵ شعبه به صورت ثابت و ۸۸۷ شعبه به صورت سیار دایر شده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۳۴ هزار و ۱۹ رای اولی در سطح استان داریم که از این آمار ۱۶ هزار و ۷۱۵ نفر زن و ۱۷ هزار و ۳۰۴ نفر مرد هستند، اظهار داشت: رای اولی ها برای پشتیبانی از گام دوم انقلاب اسلامی وارد میدان شده اند.

بازوند در ادامه تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در استان را نیز یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

وی افزود: از هموطنان عزیز تقاضا دارم در همان اول وقت پای صندوق های رای حضور یابند زیرا این یک ساعت وقتی که اختصاص می دهند در تعیین سرنوشت ۱۴۶۰ روز آینده آن‌ها تاثیر دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز