خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ‌استان همدان:

در شعبی که سیستم رای‌گیری دچار مشکل است باید به صورت دستی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۷۳

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان همدان گفت: بروز مشکل در سیستم الکترونیکی رای گیری سبب شروع دیر هنگام‌ فرآیند رای گیری در برخی شعب شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای مخابرات همدان جهت نظارت بر فرآیند انتخابات، اظهار داشت: اگرچه ساعت شروع انتخابات در سراسر کشور 7 صبح اعلام‌ شده بود اما  به خاطر مشکلات مربوط به سیستم رای‌گیری الکترونیکی، در همدان با تاخیر آغاز شد.

وی با بیان اینکه عدم آموزش و آشنایی کاربران با سیستم رای گیری الکترونیکی سبب تاخیر در روند رای گیری شده و حتی برخی از شعب با بیش از یک ساعت تاخیر شروع به کار کردند، گفت: در شعبی که سیستم رای‌گیری دچار مشکل است باید به صورت دستی انجام شود.

نماینده مردم‌ همدان در مجلس با تاکید بر اینکه تا این لحظه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار پرشکوه بوده است، گفت: از مردم تقاضا داریم در صف رای گیری صبور باشند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

فلاحی با اشاره به اینکه ساعت رای گیری و سقف آن در سراسر کشور برابر است، اظهار داشت: در روستاها و شهرهای کم جمعیت ممکن است روند رای گیری زودتر به پایان برسد اما در  شهرهای شلوغ سقف رای گیری رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه دیروز 10 پرونده تخلف در همدان ثبت شده است، تصریح کرد: امروز هم ناظران در پای صندوق هستند و برای هر 15 صندوق یک بازرس حضور دارد.

فلاحی گفت: امروز تنها مورد تخلف مربوط به تاخیر در شروع رای گیری در شعب اخذ رای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز