خبرگزاری کار ایران

امام جمعه همدان:

دولت بعدی برای حل مشکلات کشور برنامه جدی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۴۳

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق رای ستودنی است گفت: دولت بعدی باید قدردان مشارکت مردم بوده و برای حل مشکلات کشور برنامه جدی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه در پای صندوق رای حضور یافت و افزود:  انتظار داریم دولت آینده قدردان این حضور باشد. 

وی تاکید کرد مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از ویروس کرونا پای کار آمدند و به وظیفه خود عمل کردند لذا دولت آینده که مورد اعتماد این مردم قرار گرفته برنامه جدی برای قدرشناسی تدارک ببیند.

امام جمعه همدان گفت: مردمی که هنوز تصمیم نگرفتند و مردد هستند عزم خود را جزم کنند و به صف انتخابات بپیوندند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امیدواریم حاصل مشارکت مردم دولتی باشد که حس خوش بینی و اعتماد تقویت شود و مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

امام جمعه همدان گفت: دولت آینده مقصر مشکلات فعلی نیست و مردم باید حمایت جدی در عرصه انتخابات داشته باشند تا دولت بتواند با قدرت کار خود را آغاز کند. 

یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز