خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

خادمان شما در مجموعه دولت استان ماه‌ها است که در تدارک برگزاری انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۱۰

استاندار یزد گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا امروز آغاز شد و خادمان شما در مجموعه دولت استان ماه‌ها است که در تدارک برگزاری این انتخابات هستند تا نظر مردم آنچنان که هست انعکاس یابد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی طالبی در پیامی برای مردم استان نوشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا امروز آغاز شد و خادمان شما در مجموعه دولت استان ماه‌ها است که در تدارک برگزاری این انتخابات هستند تا نظر مردم آنچنان که هست انعکاس یابد.

وی اظهارکرد: ما در مقاطع مختلف در کنار هم بودیم و مسیری را که گاه هموار و گاه سنگلاخ بود با هم پیمودیم تا آنچه را به صلاح کشور، جامعه و شهر و استان‌ می‌دانیم محقق کنیم و حالا در منزل‌گهی دیگر فرصت داریم تا دست در دست هم، گام استوار دیگری در جهت خیر و صلاح کشور برداریم.

به گفته طالبی با وجود برخی ناخرسندی‌ها که عزم بسیاری را از همراهی در این راه کند کرد، از همه افراد جامعه دعوت می‌کنم تا حق خود در تعیین مسیر آینده را فرو نگذارند ، تلاش و دانش خود را به کار گیرند تا بهترین احوال برای این کشور رقم بخورد.

استاندار یزد در ادامه پیام خود تاکید کرد: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و سرنوشت مشترکی داریم،سعادت و سلامت‌مان در گرو سعادت و سلامت یکدیگر است و هیچکدام نمی‌توانیم به تنهایی و بی‌توجه به سرنوشت دیگری سعادتمند و کامیاب شویم.

وی اضافه کرد: پس برای زندگی بهتر نسل‌های آینده، برای امنیت بالاتر ایران امروز، برای رفاه گسترده‌تر ساکنان این کشور و برای ایفای بیشتر حقوق همه ایرانیان و همه یزدی‌ها دوباره تصمیم بگیریم تا کشور در مسیری بهتر گام بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز