خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

پیش بینی می‌شود نیمی از مردم قزوین در انتخابات شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۱۲۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: پیش بینی می‌شود 50 درصد افراد واجد شرایط رای دادن در استان در انتخابات مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به انتخابات 28 خرداد گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان قزوین در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: صندوق‌های اخذ رای و تعرفه‌ها در اختیار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار گرفته و در موعد مقرر در اختیار شعب قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: یک‌هزار و ۱۸۲ شعبه اخذ رای در استان قزوین کار جمع آوری آرای مردم در انتخابات فردا را برعهده دارند.

این مقام مسئول عنوان کرد: تمهیدات برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هر شعبه اخذ رای یک ناظر بهداشتی حضور خواهد داشت؛ همچنین لازم است رای دهندگان برای حفظ سلامت ماسک و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: رای گیری از ساعت هفت صبح فردا در سراسر استان آغاز خواهد شد؛ پیش بینی می‌شود 50 درصد افراد واجد شرایط رای دادن در استان قزوین در انتخابات مشارکت داشته باشند.

حبیبی در پایان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند حضور گسترده پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز