خبرگزاری کار ایران

سیاست‌های کلی شورای فنی استان در سال جدید تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۲۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز سیاست های کلی شورای فنی استان در سال جدید را تشریح و بر لزوم پرداختن به مباحث تخصصی این شورا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فانی با بیان این مطلب در جلسه تقدیر از اعضای شورای فنی استان که با حضور تمامی اعضا در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرح وظایف و فعالیت شورای فنی در استان ها که شامل تمامی طرح ها و پروژه ها در مراحل مطالعه، اجرا، بهره برداری و نگهداری دستگاه های استانی، مناقصه دستگاه های اجرایی و همچنین آن دسته از طرح ها و عملیات اجرایی در سطح استان که تمام یا قسمتی از اعتبارات آن ها از محل درآمد عمومی از بودجه استان تامین شده و یا طرح ها و پروژه های  ملی استانی شده که اجرای آن ها از طرف دستگاه های اجرایی مرکزی به دستگاه های استانی تفویض شده است، برنامه ریزی نقش بسیار مهمی دارد که باید با دقت نظر بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برای تحقق این مهم آموزش نقش بسیار مهمی در ایفای رسالت این شورا دارد که شایسته است با پرداختن به این مهم گامی اثرگذار در جهت تحقق اهداف و برنامه های این شورا برداشته شود.

فانی خاطر نشان کرد: شورای فنی استان باید با نظارت عالیه بر پروژه های ملی که در سطح استان در حال اجرا است، نتایج و گزارش های نظارتی خود را به مراجع ذیربط و سازمان برنامه بودجه ارایه کند.

بررسی عملکرد شورا در سال گذشته، برنامه ریزی مدون آموزشی، مستندسازی مدارک در زمان برگزاری مناقصه ها توسط دستگاه های اجرایی و نظارت دقیق بر پروژه ها از جمله مواردی بود که از سوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز