خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

تمهیدات لازم برای اخذ رای از بیماران کرونایی در هرمزگان اتخاذ شد/ بیش از یک میلیون هرمزگانی واجد شرایط رای هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۸۹

رئیس ستاد امتخابات استان هرمزگان گفت: با هماهنگی هایی که از سوی ستاد انتخابات استان با فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی استان به عمل آمده است. تمهیدات لازم برای اخذ رای از بیماران کرونایی اتخاذ شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی درباره آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها در هرمزگان، عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها از یک میلیون و ششصد و هفتاد و شش هزار نفر جمعیت استان یک میلیون وصد وهشتاد ونه هزار نفر هرمزگانی واجد شرایط رای هستند.

وی افزود: همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها، ۳۴ هزار نفر هرمزگانی برای نخستین اقدام به رای دادن خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: مردم هرمزگان با حضور در ۱۵۵۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رای اقدام به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر بندرعباس ۱۹۸ شعبه به همراه ۶۷۲ صندوق الکترونیکی اخذ رای پیش بینی شده است.

رئوفی خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجموع ۸۳۱۵ نفر در هرمزگان در بیش از هزار شهر و روستای استان به رقابت خواهند پرداخت.

وی درباره تعداد کرسی های انتخابات شورای  شهرها در هرمزگان، افزود: در هرمزگان، شهر بندرعباس دارای ۱۱ کرسی شورا، میناب دارای هفت کرسی شورا و ۴۳ شهر دیگر استان داری پنج کرسی شورا هستند.

وی درباره تعداد کرسی های انتخابات شورای روستاها، تصریح کرد: در هرمزگان ۱۱۷ روستا دارای کرسی پنج نفره شورا و مابقی روستاها دارای کرسی سه نفره شورا هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، در باره اخذ رای از بیماران کرونایی، عنوان کرد: با هماهنگی هایی که از سوی ستاد انتخابات استان با فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی استان بعمل آمده است تمهیدات لازم برای اخذ رای از بیماران کرونایی اتخاذ شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز