خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم‌دره هشدار داد ؛

افزایش بیماران کرونایی در خرمدره/ مجبوریم محدودیت‌های کرونایی را بیشتر کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۸۵

فرماندار خرم‌دره در استان زنجان ، با بیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت شکننده است، گفت: شرایط سخت شود مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستیم.

 حجت محمدی، فرماندار خرمدره ، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: در حال حاضر وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرم‌دره در شرایط نسبتا پایداری قرار دارد.

فرماندار خرم‌دره، با بیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت شکننده است، افزود:  شرایط سخت شود مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان بیماران سرپایی و بیمارستان  رو به  افزایش است و کاهش چشمگیری در این باره نداشتیم.

فرماندار خرم‌دره،  برضرورت جلوگیری از برگزاری تجمعات تاکید کرد و گفت: مردم باید از برگزاری برنامه های تجمعی دوری کرده و ضمن رعایت فاصله اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

محمدی، با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان خرم دره خوب است، ادامه داد: برخی کاندیداها بدون هماهنگی تجمعات خانوادگی برگزار می کنند که در صورت مشاهده برگزاری چنین تجمعاتی تذکرات لازم ارائه می‌شود.

وی، در پایان افزود: در حال حاضر وضعیت شهرستان خرم‌دره نارنجی است و مشکلی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز