خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حضور پای صندوق‌های رای به تقویت انسجام ملی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۶۶

استاندار قزوین گفت: حفظ انسجام و همبستگی امری ضروری است و با آن می‌توان به موفقیت‌های بیشتری رسید؛ بنابراین باحضور حداکثری پای صندوق‌های رای می‌توان ضمن تعیین در سرنوشت کشور در حفظ انسجام ملی قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات گفت: در گذشته ما در تعیین سرنوشت کشور نقشی نداشیم اما امروز با انتخابات تمام ارکان کشور با واسطه یا بی واسطه با رای مردم انتخاب می‌‎شوند؛ بنابراین نباید با صندوق‌های رای قهر کرد و با حضور حداکثری و حفظ انسجام ملی مسئولیت خود را در این  راستا ایفا کرد.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است دستاورد دولت‌های مختلف در زمینه‌هایی مانند صنعت، دانشگاه و زیر ساخت‌ها را برای مردم بیان کرده و آن‌ها را نسبت به آینده امیدوار کرد؛ چرا که دشمن درحال تلاش برای نا امید کردن مردم است.

وی ابراز کرد: می‌توان با انتخاب فرد اصلح از بین افراد تایید  صلاحیت شده به حل مشکلات کشور کمک کرد؛ درواقع حفظ انسجام و همبستگی امری ضروری است و با آن می‌توان در ادامه به موفقیت‌های بیشتری رسید.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: ۴۲ سال برای یک نظام نوپا آن هم با این همه دشمنی و عداوت زیاد نیست و اگر این همه توطئه و دسیسه از جنگ تا ترور و تحریم که برای این کشور به وجود آوردند برای کشور دیگری رقم می‌خورد، تا امروز نابود می‌شد.

وی عنوان کرد: دشمن پس از موفق نشدن در جنگ نظامی برای ناامید کردن مردم از نظام با اقدامات نرم سعی کرد اقدامات صورت گرفته را کوچک نشان دهد، امروز همه باید برای حفظ ارزش‌های نظام احساس مسئولیت داشته باشیم؛ در غیر این صورت باید در مقابل خدا و شهدا پاسخگو باشیم.  

جمالی پور گفت: کوچک جلوه دادن اقدامات صورت گرفته در دولت‌های مختلف ضمن ناامیدی مردم دشمن را  شاد می‌کند؛ از این رو نباید اقدامات انجام شده را نادیده گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز