خبرگزاری کار ایران

دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد؛

ساعت ۲۴ امشب پایان مهلت تبلیغات نامزد‌های شورا‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۰۳

دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : مهلت تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب (۲۶ خرداد) به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،جلیل بالایی دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر وروستا یک هفته فرصت تبلیغات دارند، گفت: فرصت تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد و بعد از این مدت به موجب قانون انجام تبلیغات تخلف است.

وی همچنین به زمان تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: به موجب قانون فرصت تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری ۲۰ روز است و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان اخذ رای یعنی ساعت ۷ صبح فردا پنجشنبه (۲۷ خرداد) فرصت تبلیغات دارند.

وی با اشاره به تعبیه ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه، گفت: مردم برای دسترسی سریع و آسان به شعب اخذ رای و پیدا کردن نزدیکترین و خلوت‌ترین شعب می‌توانند به سامانه «انتخاب ایران» مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور جمعه ۲۸ خرداد ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز