خبرگزاری کار ایران

پس از۳ روز همچنان ادامه دارد؛

آتش سوزی جنگل‌های حاتم در مرز خوزستان با کهگیلویه وبویر احمد /دخالت عامل انسانی / اعزام یک بالگرد آب‌پاش به منطقه تا ظهر امروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۱۹

پس از چند روز آتش سوزی در جنگل‌های حاتم در مرز استان خوزستان با کهگیلویه وبویر احمد هنوز نیروهای امدادی نتوانستند آتش را مهار کنند. البته گفته می‌شود آتش در کوه دراک در استان فارس مهار شده است.

به گزارش ایلنا ؛ این آتش‌سوزی که از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ شروع شده همچنان ادامه دارد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ادارات مرتبط اعلام شد که به منطقه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق را شروع کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در گفت وگو با برخی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: کوه حتم در مرز مشترک شهرستان‌های لنده و بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهبهان در استان خوزستان است که این آتش‌سوزی از سمت استان خوزستان به عرصه های منابع طبیعی استان ما سرایت کرد.

به گفته محمدی دیروز بعداز ظهر یک فروند بالگرد به منطقه اعزام و به عملیات اطفای حریق همکاری و کمک کرد.

وی ادامه داد: بخشی از آتش سوزی که رد محدوده شهرستان لنده است تقریبا تحت کنترل است و نیروهای در تلاش برای مهار آتش بخشی دیگر که در شهرستان بهمئی است، هستند.

قرار است تا ظهر امروز- چهارشنبه - 26 خرداد ماه-  یک بالگرد آب‌پاش به منطقه اعزام می شود.  در خصوص میزان خسارات وارده و علت این آتش‌سوزی هم اگرچه هنوز چیزی اعلام نشده است همچنین گفته می شود  عامل انسانی در این آتش‌سوزی  دخالت داشتند. 

عکس تزئینی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز