خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اعلام کرد ؛

تدارک کامل برای برگزاری انتخابات در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۱۵

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برای افزایش اقتدار و صلابت کشور در شرایط کنونی بسیار مهم و خطیر است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه هم اندیشی پیرامون انتخابات به میزبانی دادگستری کل استان با اشاره به برگزاری انتخابات تمام در کلان شهرها، عنوان کرد: انتخابات تمام الکترونیکی در ۲۵ استان کشور و ۳۳ کلان شهر از جمله بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: زیرساخت های لازم اعم از نیروی انسانی و تجهیزات برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراها در شهر بندرعباس و انتخابات دستی در سایر مناطق استان مهیا شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراها در شهر بندرعباس ۱۹۸ شعبه و ۶۷۲ صندوق الکترونیک اخذ آرا پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هرگونه تجمع و تسریع در روند اخذ رای در هر شعبه دو تا پنج صندوق الکترونیکی اخذ رای برای انتخابات شوراها در شهر بندرعباس پیش بینی شده است.

رئوفی افزود: برای جلوگیری از هرگونه بروز مشکل در شعب اخذ رای نیروهای ذخیره برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است که در صورت ضرورت مورد استفاده قرار گیرند.

وی گفت: تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برای افزایش اقتدار و صلابت کشور در شرایط کنونی بسیار مهم و خطیر است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و تبلیغات دلسرد کننده دشمنان و معاندان مردم هرمزگان در ۲۸ خرداد همانند گذشته حماسه دیگری رقم خواهند زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز