خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

تعداد بیماران کرونایی بستری گیلان به زیر ۲۰۰ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۸۲

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی کرونا در استان، گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری گیلان ۱۹۵ نفر است.

به گزارش ایلنا از رشت، آبتین حیدرزاده ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ادامه روند کاهشی کرونا در استان گیلان، تأکید کرد: این به معنا کنترل و یا پایان کار کرونا نیست.

وی با بیان اینکه باید همچنان با توجه به ماهیت ویروس کرونا پروتکل‌ها رعایت شود، گفت: هر گونه سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به کرونا می‌تواند دوباره شرایط را برای استان گیلان سخت کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: با توجه به حضور مسافران در استان گیلان باید به صورت جدی پروتکل‌ها رعایت شود.

وی با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، گفت: بعد از ماه‌ها مجموع بیماران کرونایی بستری در استان گیلان به زیر ۲۰۰ نفر یعنی ۱۹۵ بیمار رسیده است.

حیدرزاده با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان و همکاری با کادر درمان و پرستاران این روند را ادامه خواهد داد، افزود: در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید نیازمند به بستری در مراکز درمانی در استان گیلان شناسایی شده اند.

وی با اشاره به وخامت حال ۳۶ نفر از این بیماران، گفت: این بیماران برای دریافت خدمات ویژه در بخش مراقبت ویژه بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به در پیش بودن انتخابات اشاره و از شهروندان خواست برای ادامه سیر نزولی بیماری کرونا در استان همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی همانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله با دیگر افراد را در ستادهای انتخاباتی و روز انتخابات را به صورت جدی مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز