خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

بازنگری طرح‌های جامع شهری قزوین در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۱۷

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: لازم است بازنگری و اجرای طرح‌های جامع شهری قزوین در اولویت کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین که صبح امروز برگزار شد گفت: لازم است بازنگری و اجرای طرح‌های جامع 17 شهر قزوین در اولویت کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در زمان مدیریت قبلی فعالیت‌های مهمی انجام شد اما هنوز هم اقدامات مختلفی نیاز است که باید مورد توجه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قرار گیرد و برنامه ریزی دقیق برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و سرعت بخشیدن به طرح توسعه امامزاده حسین(ع) از جمله آن‌ها هستند.

وی ابراز کرد: راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده از جمله مشکلات مردم در استانم قزوین است و انتظار می‌رود در راستای حل آن‌ها پذیرش مراجعین و پرداختن به دغدغه‌های آن‌ها مورد توجه مدیرکل جدید قرار گیرد.

فرخزاد گفت: برای خانه دار شدن مردم می‌توان از پتانسیل بخش املاک و زمین‌های اختصاص داده شده بهره برد؛ البته همکاری دستگاه‌های خدمات رسان نیز لازمه انجام امور است که در این راستا هماهنگی خوبی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز