خبرگزاری کار ایران

تزریق ۵۰ میلیارد تومان به سد عنبران در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۲۳

استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل سد عنبران بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم بوده که ۵۰ میلیارد تومان آن تاکنون تزریق شده است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جریان سفر به شهرستان نمین در جلسه ستاد تسهیل این شهرستان از تزریق تزریق ۵۰ میلیارد تومان به سد عنبران خبر داد و گفت: سد عنبران با هدف تامین آب کشاورزی و صنعتی شهر عنبران با ظرفیت ۲ میلیون متر مکعب در حال احداث است و مشکل معارض محدوده این سد با پیگیری فرماندار به زودی برطرف می شود. 

وی افزود: با تامین آب مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی، میزان کشت و راندمان تولید افزایش می یابد و همچنین به تعداد شاغلین در بخش صنعت کارخانه های احداث شده در حوزه این شهرستان نیز افزوده می شود. 

استاندار اردبیل گفت: انتقال آب روستای گلی به نمین باید مورد ارزیابی قرار گیرد و اقدامات لازم جهت تسهیل روند اجرا انجام شود.

بهنامجو ادامه داد: شهرستان نمین قطب صنعتی استان است و بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی در محدوده این شهرستان واقع شده که با راه اندازی واحدهای در حال احداث میزان قابل توجهی از بیکاری منطقه و مرکز استان کاهش می یابد. 

 در این جلسه ۶ طرح کشاورزی و ۶ طرح صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات موجود این واحدها ارزیابی و تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز