خبرگزاری کار ایران

با مجوز ستاد کرونا؛

رییسی چهارشنبه در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۱۷

رییس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رییسی در آذربایجان‌شرقی از مهیاشدن شرایط حضور وی در استان خبر داد و اعلام کرد: آذربایجان‌شرقی فردا چهارشنبه میزبان رییسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازتبریز، محمدیوسف شاکری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دلیل فشارها و درخواست‌های مکرر مردمی پس از اعلام خبر لغو سفر رییسی به تبریز، پیگیر برگزاری سفر شدیم، گفت: رییسی در مورد ملاحظات کرونایی، تاکید جدی دارند که باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه برای این سفر، موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای تأمین استان اخذ شده است، اظهار کرد: حفظ سلامت مردم در کنار حفظ نظم و فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید رییسی است تا از این جهت آسیبی به مردم وارد نشود.

شاکری با اشاره به زمان و مکان این مراسم،  گفت: این مراسم عصر چهارشنبه، بلافاصله پس از اتمام پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری، از ساعت ۷ عصر در ورزشگاه تختی باغشمال برگزار و درهای ورزشگاه از ساعت ۶ عصر بازگشایی می‌شود.

وی از همه مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در پای صندوق رای به تشکیل دولت مردمی و مقتدر کمک کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز