خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از 600 هزار واحد مسکن در سال 1401

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۹۰

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز 600 هزار واحد مسکونی در سطح کشور درنظر گرفته شده که با تامین و تسهیلات مورد نیاز این واحدها در سال 1401 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نعمت الله ترکی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر از جمله اقدامات وزارت راه و شهر سازی در زمینه مسکن بود؛ در این راستا در دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع بیش از هزار واحد مسکن مهر تکمیل شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز 600 هزار واحد مسکونی در سطح کشور درنظر گرفته شده که با تامین و تسهیلات مورد نیاز این واحدها در سال 1401 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز کرد: حوزه حمل و نقل در چهار بخش ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی نیز از جمله فعالیت‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است و  باتوجه به قرار داشتن استان قزوین در شاهراه ارتباطی کشور اقدامات طی سال‌های اخیر اقدانات خوبی برای این استان صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: در حمل و نقل ریلی اقدامات انجام شده به 2.5 تا 3 برابر افزایش یافته، در بخش آزاد راهی نیز شاهد اجرای پروژه‌های فراملی در استان‌های مختلف از جمله قزوین بودیم.

وی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی زیرساخت‌های راه و ریل را به عهده دارد و با اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه توسعه در سایر زمینه‌ها نیز  شکل می‌گیرد که در این راستا نیز اقدانات خوبی در سطح کشور انجام شده است.

ترکی ادامه داد: بازآفرینی شهری در بافت‌های قدیمی و ساماندهی حاشیه نشینی شهرها نیز از جمله مواردی است که در وزارت  راه و شهرسازی مورد توجه بوده و در این باره فعالیت‌های خوبی  در سطح کشور بویژه استان قزوین انجام شده است.

ترکی در پایان گفت: توجه به نیروی انسانی در رسیدن به توسعه و تحول از نقش اساسی برخوردار است؛ از این رو نیروهای وزارت‌خانه در سال‌های اخیر ارزیابی و توانمندسازی شده‌اند و در  این راستا دسترسی به اطلاعات جامع هفت هزار نفر از کارکنان توسط بانک اطلاعاتی خوداظهاری انجام شده تا در آینده خلا موجود در انتصاب و انتخاب مدیران برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز