خبرگزاری کار ایران

کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۵۷

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: از تمام مردم درخواست می کنم در صورت دارا بودن شرایط نسبت به اهدای خون خود برای کمک به بیماران اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا اسلامی با بیان اینکه ذخایر خونی خراسان رضوی به شدت رو به کاهش است گفت: بر خلاف مشارکت اهداکنندگان خون استان به دلیل تداوم همه گیری کرونا و نیز افزایش گرمای هوا هم اکنون ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است بنابراین از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می‌شود تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

وی افزود: در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روز‌های آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه اهدای خون با رعایت توصیه‌های لازم بسیار در سلامت افراد تاثیرگذار است ادامه داد: داوطلبان اهدای خون پس از بررسی پزشکی و اطمینان از احراز شرایط مربوط می‌توانند خون خود را اهداء کنند و پس از آن، با مصرف بیشتر مایعات، حجم خون اهدایی سریعتر جایگزین خواهد شد.

اسلامی بیان کرد: پایگاه‌های اهدای خون هر روزاز ساعت ۷:۴۵ الی ۱۴:۰۰ پذیرای داوطلبان ایثارگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز