خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

نامزدهای انتخاباتی خسارات تبلیغات غیرمجاز در قزوین را جبران کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۳۹

دادستان استان قزوین گفت: لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا نامزدها و طرفدارانشان خسارات واره ناشی از تبلیغات غیرمجاز را جبران کنند و شهرداری مجبور نباشد از بودجه عمومی این اقدام را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در زمینه تبلیغات غیرمجاز گفت: تبلغیات غیرمجاز آسیب‌هایی را به تاسیسات عمومی وارد می‌کند؛ لازم است در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود تا نامزدها و طرفدارانشان خسارات واره را جبران کنند و شهرداری مجبور نباشد از بودجه عمومی این اقدام  را  انجام دهد.

دادستان استان قزوین ادامه داد: در واقع دستگاه قضا صرفا تبلیغات غیرمجاز را جمع آوری می‌کند؛ اما برخی خسارات وارده حتی تا مدت طولانی همچنان بر چهره شهر باقی می‌ماند؛ بنابراین رعایت اصول تبلیغات از طرف نامزدها امری مهم و تاثیرگذار است.

وی ابراز کرد: در دوره کنونی برخورد با تبلیغات غیرمجاز نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته و اتومبیل‌هایی که در مکان‌های نامناسب و خطرناک داربست‌های غیرمجاز را نصب کنند توقیف می‌شوند.

این مقام قضایی افزود: تاکنون 37 انتخابات در کشور برگزار شده که تمام آن‌ها با حضور حداکثری همراه بوده و درواقع می‌توان گفت انتخابات نقطه عطف تاریخ سیاسی ما به شمار می‌آید و در این دوره نیز با حضور پررنگ دشمن ناامید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز