خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری:

مشکل قطعی آب خیابان "شهید جعفری" و "فردوسی" کرمانشاه باید به سرعت رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۷۶۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تأکید بر لزوم رفع مشکلات قطعی آب خیابان شهید جعفری و میدان فردوسی کرمانشاه گفت: حدود یک هفته است شهروندان این مناطق با این مشکل مواجه هستند و باید این موضوع سریعاً پیگیری و حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، منوچهر فخری امروز(24 خرداد) در جلسه کارگروه تنش آبی استان اظهار داشت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که عده ای از شهروندان در مدت یک هفته با قطعی و کم آبی مواجه باشند، زیرا تحمل این موضوع حتی برای یک تا دو روز هم خیلی سخت است.

فخری ادامه داد: کارها با اما و اگر درست نمی شود، بلکه برای حل مشکل باید برنامه جدیت و پیگیری ویژه داشته باشیم و از متولیان می خواهیم نهایت تلاش خود را جهت رفع مشکل ایجاد شده در قطعی آب خیابان شهید جعفری و میدان فردوسی کرمانشاه بکار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با توجه به کمبود بارش در امسال و سال گذشته حتماً با مشکل کم آبی و قطعی آب مواجه خواهیم شد، لذا ضروری است که راهکارها و تمهیدات لازم برای حل این مشکل با اتخاذ تصمیمات راهبردی اندیشیده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید نگاه منطقی همراه با راهکار و برنامه برای حل مشکلات داشته باشیم، اظهار داشت: همه مدیران باید همت و تلاش کنند که به یک برنامه کاملاً مشخص برای حل مشکل کم آبی در استان برسیم و امور آب استان موظف است که لیست چاه های مجاز را در اختیار مراکز ذیربط قرار دهد و همچنین سازمان برنامه و بودجه نیز موظف است ظرف مدت یک هفته نسبت به مبادله موافقت نامه ها با امور آب اقدام کند.

وی با تاکید بر اجرای مصوبات این جلسه برای رسیدن به یک تفاهم مشترک برای حل مشکل کم آبی در استان گفت: شرکت توزیع برق باید مجوز بهره برداری برق برای چاه های مجاز را هر چه سریعتر صادر کند و نباید در اجرای این برنامه با مشکلی مواجه شویم.

وی با بیان اینکه قطعا با اجرای درست برنامه ها و راهکارها از این بحران عبور خواهیم کرد، افزود: در وضعیت بحران است که مدیران باید پیگیری و جدیت خود را برای حل مشکل نشان دهند، زیرا در زمان غیر از بحران، مدیریت یک موضوع عادی است.

فخری همچنین از شهرداران خواست که حتماً تلاش کنند که از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز استفاده نشود و از پساب ها و دیگر آب ها برای این موضوع استفاده شود.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات این جلسه با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، از مدیران خواست که حتماً شخصاً در جلسات مربوط به این کارگروه  حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز