خبرگزاری کار ایران

رتبه 22 استان مرکزی به لحاظ بستری بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۷۰۶

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی اکنون به لحاظ بستری بیماران کرونایی رتبه 22 کشور را به خود اختصاص داده و به لحاظ آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری نیز در جایگاه 16 کشور قرار دارد که از شاخص ارائه شده برای میانگین کشوری کمتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده در مراسم بیست و نهمین پویش ره سلامت و بهره برداری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در محل سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 61 هزار و 779 نفر از شهروندان استان مرکزی درگیر این ویروس شده‌اند و 2139 نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: پیک چهارم کووید 19 تا حدود زیادی فروکش کرده و امید است با تداوم واکسیناسیون گروه‌های سنی تا پایان تابستان امسال بتوان شرایط ایمن‌تری را در قبال ویروس کرونا تجربه کرد. ستاد ملی کرونا مصوبات خوبی برای جبران خسارت اصناف داشت، اما بانک‌ها به‌دلیل قوانین داخلی خود در خصوص چک‌های برگشتی اصناف و مالیات با این قشر همکاری لازم را نداشتند که انتظار این مباحث در این ستاد مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: انتظار می‌رود که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان مرکزی با تأسیس دانشکده داروسازی موافقت کند، زیرا آمادگی لازم برای شروع این پروژه بسیار مهم وجود دارد و زیرساختهای آن مهیا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز