خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

جامعه فرهنگیان قزوین می‌تواند سطح مشارکت در انتخابات را افزایش دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۲۸

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: خانواده آموزش و پرورش و فرهنگیان می‌توانند سطح مشارکت در انتخابات را بالا ببرند و در استان اقدامات شایسته‌ای در این راستا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، منوچهر حبیبی در نشست مجازی با رئیسان آموزش و پرورش و مدیران مدارس که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس و شبکه شاد برگزار شد گفت: انتخابات یک تکلیف سیاسی است و از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید که مردم آن را رقم می‌زنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: در انتخابات نظام جمهوری اسلامی دشمن همیشه سعی کرده التهاب آفرینی داشته باشد، راهبرد ما در این موقعیت حضور آگاهانه، حداکثری و باشکوه در انتخابات پیش رو است.

وی سپس به تشریح شاخص‌های انتخابات پرداخت و خاطر نشان کرد: قانون مداری و قانونگرایی در انتخابات اساس و مبنا است و مجریان، ناظران، بازرسان و داوطلبین باید به قانون پایبند باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: انتخابات بدون رقابت  معنا و مفهومی ندارد ما وظیفه داریم بستری را مهیا کنیم تا داوطلبان به رقابت سالم بپردازند.

وی با بیان مصادیق حاکمیت اخلاق و مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: صحنه انتخابات، صحنه استراتژیک است.

حبیبی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و ابراز کرد: مهمترین مولفه انتخابات مشارکت است و مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی حضور پرشکوه و حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه‌ای قوی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتظار می‌رود زمینه‌های مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی توسط مدیران در حوزه ستاد، مناطق و نواحی و فرهنگیان آموزش و پرورش استان فراهم شود.

 رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ضمن تقدیر از نقش هدایت‌گری جامعه بزرگ آموزش و پرورش در راستای تبیین  اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: خانواده آموزش و پرورش و فرهنگیان می‌توانند سطح مشارکت در انتخابات را بالا ببرند.

وی عنوان کرد: یک سال تحصیلی متفاوت و بدیع را به شیوه  مجازی پشت سرگذاشتیم و فعالیت‌های مطلوب صورت گرفته توسط مجموعه آموزش و پرورش استان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز