خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست شهرستان تاکستان:

سه پرونده تصرف اراضی منطقه حفاظت شده باشگل بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۱۳

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: در راستای اجرای طرح گشت و کنترل منطقه حفاظت شده باشگل، سه فقره پرونده قضایی برای متصرفان در حوزه قضایی تشکیل و اراضی این منطقه رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد جلیلوند با اشاره به رفع تصرف اراضی محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: در راستای اجرای طرح گشت و کنترل منطقه حفاظت شده باشگل، سه فقره پرونده قضایی برای متصرفان در حوزه قضایی تشکیل و پس از بررسی و قطعیت نسبت به ملی بودن اراضی مورد تصرف، اقدامات قانونی در رابطه با آن به عمل آمد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ادامه داد: افراد محلی قبل از صدور رای با قبول متصرفان، مبنی بر اینکه اگر اراضی ملی تشخیص داده شود نسبت به رفع تصرف آن اقدام می‌کنند، با دستور مقام قضائی نسبت به رفع تصرف اقدام شد.

وی ابراز کرد: اراضی ملی کاربری خاص خود را داشته و تبدیل آن به اراضی کشاورزی باعث تخریب طبیعت و ورود آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی خواهد شد.

جلیلوند گفت: از شهروندان درخواست داریم تا در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست خود کوشا باشند؛ زیرا در صورت آسیب به آن‌ها در واقع آسیب به نسل‌های آینده و تضییع حقوق آیندگان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز