خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات خبر داد:

کاهش ۸۰ درصدی تبلیغات محیطی انتخابات در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۵۸۳

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بر اساس ارزیابی‌های میدانی تبلیغات انتخاباتی محیطی در فضای حقیقی استان در این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به حداقل رسیده است و می توان گفت حتی به اندازه ۲۰ درصد دوره گذشته نیز نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد علی نبی پور در این باره افزود: یکی از عوامل اصلی کاهش تبلیغات محیطی همه گیری کرونا است لذا نگرانی مردم و نامزدها از تجمعات، تاثیر قابل توجهی بر فضای تبلیغات انتخاباتی گذاشته و فضا را به تبلیغات مجازی کشانده است.

وی ادامه داد: الان از نظر اقتصادی هم هزینه های تبلیغات کاغذی بسیار گران شده است اما برعکس تبلیغات در فضای مجازی به شدت باعث کاهش هزینه ها شده لذا ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز استقبال بیشتری از این نوع فضای تبلیغی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تبلیغات مجازی را به صرفه عنوان کرد و گفت: فراگیر بودن و سرعت بالای انتقال تبلیغات در فضای مجازی از دیگر دلایل رونق تبلیغات در این فضا شده است.

نبی پور افزود: در فضای مجازی گستره افراد و جامعه هدف بیشتر است و از سوی دیگر این فضا به مرجع اخبار و اطلاعات برای اقشار زیادی از جامعه تبدیل شده است و همه این عوامل دست به دست همه داده تا تبلیغات انتخاباتی از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز