خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین :

احدی حق ندارد به شورای نگهبان توهین کند/ رسیدگی به مطالبه خبرگزاری ایلنای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۷۳

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: شورای نگهبان هفت نفر را تایید کرده و احدی حق ندارد به آن‌ها توهین کند و نباید در ستادهای تبلیغاتی در استان قزوین علیه رقبا تبلیغ شود و اخلاق مداری در آن‌ها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی که در دادگستری کل استان برگزار شد گفت: ما باید به موقع به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم، در واقع انتخابات یک میدان آزمایش است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: القای اینکه نتیجه از پیش تعیین شده کاری اشتباه است که در فضای مجازی وجود دارد و دشمن به دنبال چنین موضوعی است اما داشتن این نوع نگاه در ما بی انصافی است.

وی ابراز کرد: پیش از انقلاب در زمینه اقتصادی، آبادانی و عمرانی و سایر موارد در سطح پایینی بودیم اما امروز نسبت به گذشته به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم که از دستاوردهای انقلاب است و لازم است این موضوعات را مد نظر داشته باشیم.

مقام ارشد قضایی استان افزود: انقلاب برای همه است و همه افراد می‌توانند انقلابی باشند، اما این امکان هم وجود دارد که فردی انقلابی بودن را انتخاب نکند.  

وی عنوان کرد: شورای نگهبان هفت نفر را تایید کرده و احدی حق ندارد به آنها توهین کند و نباید در ستادها علیه رقبا تبلیغ شود؛ شورای نگهبان نیز از دستاوردهای انقلاب است که فعالیت خود را طبق قانون انجام می‌دهد و مقابل جمهوریت نیست؛ درواقع چنین نهادی برای نظارت در انتخابات مختص ما نیست و سایر کشورها نیز نهادهایی برای نظارت بر انتخابات دارند.

قدرتی اظهار کرد: نباید از ناامیدی جوانان حرف زد، افزایش بصیرت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه برای مشارکت حداکثری تلاش کرده و برای شرکت در انتخابات دعوت کرده و جهاد امید آفرین را تبلیغ کنیم.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه در پاسخ به مطالبه سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین مبنی بر رسیدگی به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته گفت: به‌رغم اینکه خبرگزاری ایلنا شناخته شده است؛ اما اگر بنر تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مانع از دیده شدن تابلو این خبرگزاری شده لازم است جابه جا شود.

در این جلسه سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین، اعتراض خود نسبت به نصب غیرقانونی بنر تبلیغاتی یکی از  کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مقابل دفتر این خبرگزاری که منجر به پوشیده شدن تابلوی خبرگزاری شده بود را اعلام کرده و به عنوان یک مطالبه خواستار رسیدگی به موضوع شد.

در پایان نیز دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان از سرپرست خبرگزاری خواستار ارسال نامه و درخواست کتبی برای رسیدگی به موضوع شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز