خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

322 شعبه اخذ رای تمام الکترونیکی در شهر قزوین فعال خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۵۸

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بیش از ۹۶ درصد فرآیند انتخابات الکترونیکی است که این میزان در شهر قزوین ۱۰۰ درصد است و ۳۲۲ شعبه اخذ رای برای شورای شهر قزوین درنظر گرفته شده و در سایر شعبات نیز انتخابات تا مرحله احراز هویت مکانیزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی که در دادگستری کل استان برگزار شد گفت: شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات آغاز شده و ما حماسه‌ای ملی خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: تمام مقدمات لازم انجام شده و برنامه ریزی‌های جامع و کامل صورت گرفته و حدود ۳۰ هزار نفر برای امر انتخابات ساماندهی شده‌اند.

وی ابراز کرد: باتوجه به شرایط کرونایی باید تدابیر لازم اندیشیده شود، که اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته تا مردم دغدغه کمتری داشته باشند، ضمن اینکه در شرایط باثبات و نزولی کرونایی رسیده‌ایم و امیدواریم این روند تا رسیدن به شرایط سفید ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی درنظر گرفته شده است و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: تمام کاندیداهای شورای شهر در سطح استان توجیه شده و تذکرات لازم جهت رعایت بایدها و نبایدها برای آن‌ها ارائه شده است.

حبیبی اظهار کرد: روند انتخابات تا کنون شفاف بوده و در مسیر قانونی درحال انجام است و انسجام و هماهنگی وجود دارد؛ چرا که هدف ما برگزاری انتخابی سالم و در عیار جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم در روز انتخابات مشارکت قابل توجهی را داشته باشیم و امیدواریم این هماهنگی در ادامه نیز وجود داشته باشد تا انتخاباتی سالم و با امنیت داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: در آموزش و پروش استان قزوین با ۱۶ هزار فرهنگی و ۲۳۰ دانش آموز اقدامات خوبی انجام شده که تاثیر گذار است.

وی گفت: بیش از ۹۶ درصد فرآیند انتخابات الکترونیکی است که این میزان در شهر قزوین  ۱۰۰ درصد است و ۳۲۲ شعبه اخذ رای برای شورای شهر قزوین درنظر گرفته شده که کاملا الکترونیکی است و ظرف یک تا دو ساعت نتایج مشخص خواهد شد، در سایر شعبات نیز  انتخابات تا مرحله احراز هویت مکانیزه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: ساعت رأی گیری نیز متناسب با نیاز شعبات اخذ رای افزایش می‌یابد که در هر شعبه متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز