خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان:

سه نقطه حساس انتخاباتی در استان قزوین شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۵۲

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان قزوین گفت: شهرستان البرز، قزوین و تاکستان بعنوان نقاط حساس استان پیش بینی شده که در تمام مراحل انتخاباتی مورد رصد و توجه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فولیان در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که در دادگستری استان تشکیل شد گفت: این ستاد نگاه پیشگیرانه دارد و درصورت بروز جرم ابتدا توجیه و هشدار و سپس برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان قزوین ادامه داد: در ستادهای پیشگیری از تخلفات در استان ۱۷ جلسه برگزار شده و بیش از ۱۱۸ مصوبه به تصویب رسیده و برای قاضیان شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده است.

وی ابراز کرد: تمام تخلفات و بایدها و نبایدهای انتخاباتی به اطلاع تمام عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و عموم مردم رسیده است.

این مسئول قضائی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۸ نفر تخلف انتخاباتی مرتکب شده‌اند که هشدارهای لازم به آن‌ها داده شده و در برخی موارد نیز پیگرد قانونی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است، همچنین برای ۸۴۴ نفر پیامک‌های پیشگیرانه ارسال شده است.

وی اظهار کرد: تهیه و ارسال اطلس امنیت انتخابات استان نیز انجام شده است، شهرستان البرز، قزوین و تاکستان بعنوان نقاط حساس استان پیش بینی شده که در تمام مراحل انتخاباتی مورد رصد و توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز