خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف 25 کیلو تریاک از خودروهای عبوری در عوارضی قزوین‌-‌زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۸۳

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر تریاگ از دو دستگاه خودروی سواری و دستگیری 2 نفر در عوارضی قزوین-‌زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی با اشاره به کشف مواد مخدر در  استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ و ناامن کردن محورهای مواصلاتی برای آن‌ها اقدام به کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-زنجان کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: مأموران در همین راستا به 2 دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

وی بیان کرد: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آن‌ها، مأموران 25 کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ که با زیر پا گذاشتن کرامات انسانی و اخلاقی در صدد از هم گسستن کانون خانواده‌ها هستند باید بدانند که نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای ناکام کردن اهداف شوم آن‌ها دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز